Gebitsrenovatie ervaringen

Gesorteerd op

10
16 november 2022 Gebitsrenovatie
“ Uitstekend ” Anonieme gebruiker

Ik ben een zelf Belgische tandarts, en heb een patiënt van Tandartsreisturkije.nl op consultatie gehad. Deze patiënt had een zevental jaar geleden…

98
02 november 2022 Gebitsrenovatie
“ Excellent dental work, fantastic service and great communication. Very modern equipment. ” Ladan

I had ımplants and crowns done at Kadıkoy Dayıoglu Clınıc and I am very happy wıth the qualıty of the dental work, materıal and equıpment at…

10
15 oktober 2022 Gebitsrenovatie
“ De besten in hun vak! ” Jeroen

Deze kliniek met grote reputatie zou ik aan iedereen aanbevelen. Je wordt geholpen door de uiterst bekwame specialisten. Het is als het ware een…

97
14 oktober 2022 Gebitsrenovatie
“ Uitstekend ” Franklin

Ontzettend kundige specialisten

10
10 oktober 2022 Gebitsrenovatie
“ Uitstekend ” Anonieme gebruiker

De professionals in dit kliniek hebben mij vanaf dag 1 een veillig gevoel weten te geven, zowel in hun professionele handelingen als in hun…

10
07 oktober 2022 Gebitsrenovatie
“ Schitterend resultaat, ” Katleen

Dr Isil werkt door en past aan tot ze helemaal tevreden is over het resultaat, Ik ben zeer tevreden over de behandeling en het resultaat,

10
05 oktober 2022 Gebitsrenovatie
“ super leuke mensen ” Anonieme gebruiker

heel confortabel en zeer aangenamen mensen ın de omgang ık voelde me daar erg op mıjn gemak alles duıdelıjk uıt gelegt dus om en om goeıe…

10
20 september 2022 Gebitsrenovatie
“ Prima service! ” Willy

Van begin tot eind goede begeleiding door Tanya en Meryem. Alles grondig uitgelegd. Erg professioneel en zorgvuldig. Tijdens de behandelingen weinig…

10
16 september 2022 Gebitsrenovatie
“ super! ” YOUNES

Super dream team echt vriendelijke en behulpzame team ik vond het spannend op het begin maar door de super aardige mensen die er werken voelde ik me…

38
12 september 2022 Gebitsrenovatie
“ Slechte en onduidelijke communicatie ” Anonieme gebruiker

Commercieel bedrijf waarbij het alleen gaat om de euro's en niet om de klanten. Ook geen feedback op klacht