Ervaring bij Kliniek Amstelveen

Beoordeling Borstvergroting

99

“Beoordeling Kliniek Amstelveen (Behandeling: Borstvergroting)”

Ik ben donderdag 18 juni geopereerd aan een borstvergroting anatomische prothese dual plane geplaatst , het is allemaal prima verlopen ,de dag erna veel pijn zeker als ik wilde gaan zitten of opstaan na 4 a 5 dagen ging het veel beter. Ik ben via Diana Gabriels bij de kliniek Amstelveen terecht gekomen ik had een consult bij Vito Koeijers ,vriendelijke man voelde mij op mijn gemak ,dus het was goed voor mij. Ik ben een transgender dus kan niet zeggen dat ik bv van een A cup naar een D cup ben gegaan. ik ben van geen cup naar een C cup gegaan. ik ben nu 5 weken po en mijn borsten zijn al heel mooi geworden ,dus verwacht dat het eind resultaat ook heel mooi is. wat de kliniek betreft kan iedereen deze kliniek aanraden. iedereen is vriendelijk en dat gaf mij een vertrouwd gevoel. Groetjes Zita

Z
Zita

Kliniek: Kliniek Amstelveen

Specialist: Vito Koeijers (Plastisch chirurg)

Behandeling: Borstvergroting

Beoordeling verschillende onderdelen

  • 8,7Telefonische bereikbaarheid
  • 10Klantvriendelijkheid
  • 10Het consultgesprek
  • 10Deskundigheid medische staf
  • 10De behandeling
  • 10Persoonlijke service
Zita beveelt deze kliniek aan

25 juli 2015

Vergelijkbare beoordelingen van Kliniek Amstelveen

87
13 juli 2014 Borstvergroting
“ Beoordeling Kliniek Amstelveen (Behandeling: Borstvergroting) ” Anonieme gebruiker

Na 15 jaar twijfelen, alleen maar spijt dat ik het niet eerder heb gedaan. Even had ik twijfel nadat de arts, tijdens het voorgesprek, vertelde dat…

97
15 mei 2016 Borstvergroting
“ Beoordeling Kliniek Amstelveen (Behandeling: Borstvergroting) ” J.

Ik ben 3 dagen geleden geopereerd door Drs. Koeijers. Vriendelijk personeel in de kliniek. De pijn is te verdragen gelukkig met de juiste pijn…

88
31 augustus 2016 Borstvergroting
“ Beoordeling Kliniek Amstelveen (Behandeling: Borstvergroting) ” Astrid

Voordat de operatie plaatsvond verliep de communicatie qua afspraken niet juist, dat vond ik heel jammer en heb dat telefonisch en via e-mail…