Ervaring bij MRI Centrum Rotterdam

Beoordeling Overige behandelingen

61

“Klacht telefoniste”

Ik heb 24 febr, 2xgeprobeerd om de kliniek te bellen, om 16,00 u, en om 16’30 uur, kreeg helaas niemand aan de telefoon. Maandag 27 febr ben ik om 8,10 u, begonnen met bellen tot 9;15 uur. Kreeg niemand aan de telefoon. Toen ben ik vanuit Spijkenisse naar de kliniek gegaan met de metro, voor een afspraak, men kon mij niet vertellen, waarvoor er niet was op genomen. Vanmorgen zat ik in de wachthal, om een MRI te laten maken, en constateerde , dat8 x de telefoon ging, en dat er niet werd opgenomen. Ik constateerde dat, omdat ik een zacht telefooncel hoorde en het rode knopje brandde.1x werd er iemand te woord gestaan.ook werd er 1x de hoorn even opgetild, zonder iets te zeggen. De receptioniste had het erg druk met praten met haar collega en koffie(of thee) drinken. En haar eigen telefoon. Ik weet niet ,hoe de dame heet, maar het was een licht getint meisje.

L
Lydia

Beoordeling verschillende onderdelen

  • 1,0Telefonische bereikbaarheid
  • 1,0Klantvriendelijkheid
  • 7,0Het consultgesprek
  • 7,0Deskundigheid medische staf
  • 8,0De behandeling
  • 1,0Persoonlijke service
Helaas zijn de cijfers momenteel niet beschikbaar
Lydia beveelt deze kliniek niet aan

03 februari 2020

Aanbevolen klinieken in de buurt

Vind aanbevolen klinieken in jouw stad

Hulp nodig bij het vinden van de juiste kliniek?

In 3 stappen helpen onze experts je verder