Ervaring bij MRI Centrum Rotterdam
Beoordeling Overige behandelingen
“Klacht telefoniste”
Ik heb 24 febr, 2xgeprobeerd om de kliniek te bellen, om 16,00 u, en om 16’30 uur, kreeg helaas niemand aan de telefoon. Maandag 27 febr ben ik om 8,10 u, begonnen met bellen tot 9;15 uur. Kreeg niemand aan de telefoon. Toen ben ik vanuit Spijkenisse naar de kliniek gegaan met de metro, voor een afspraak, men kon mij niet vertellen, waarvoor er niet was op genomen. Vanmorgen zat ik in de wachthal, om een MRI te laten maken, en constateerde , dat8 x de telefoon ging, en dat er niet werd opgenomen. Ik constateerde dat, omdat ik een zacht telefooncel hoorde en het rode knopje brandde.1x werd er iemand te woord gestaan.ook werd er 1x de hoorn even opgetild, zonder iets te zeggen. De receptioniste had het erg druk met praten met haar collega en koffie(of thee) drinken. En haar eigen telefoon. Ik weet niet ,hoe de dame heet, maar het was een licht getint meisje.
Kliniek: MRI Centrum Rotterdam