Ervaring bij Kliniek Heyendael

Beoordeling Borstvergroting

96

“Beoordeling Kliniek Heyendael (Behandeling: Borstvergroting)”

Een hele poos geleden (ongeveer6jaar) heeft Diana Gabriëls mij in contact gebracht met een chirurg in Amsterdam. Het contact met Diana heb ik als zeer prettig ervaren!



Ik heb in die tussen tijd een kindje gekregen en borstvoeding gegeven (hij is nu bijna 2 jr). Mijn bosten moesten weer aangepakt worden. Ik heb bij niemand anders dan Diana Gabriëls één consult gehad.

Ik werd vriendelijk ontvangen en hoefde niet lang te wachten tot ik aan de beurt was. Diana vroeg mij een aantal dingen over de borstvergroting en ze legde me het een en ander uit. Ik kon de echte protheses al meteen zien en voelen. Daarna gingen we passen. We hebben hier ook foto's van gemaakt. We planden vrijblijvend de datum van de operatie in.



In mei had ik mijn consult met de plastisch chirurg Frans Straten. We namen een aantal papieren door, mijn bloeddruk werd gemeten, hij legde me uit hoe alles in zijn werk ging en we hebben nogmaals gepast. Frans en ik hebben toen besloten toch iets groter te gaan omdat dat beter bij mijn lichaam past.



Ik heb na dit consult nog een aantal vragen gehad waarmee ik altijd terecht kon bij de kliniek. Ik kon altijd bellen of mailen en ik kreeg altijd netjes antwoord terug. Dit vind ik heel fijn want dat stelt me dan toch wel gerust.



23 juni 2014 ben ik geopereerd in kliniek Heyendael in Groesbeek. Ik moest om 08:00 aanwezig zijn. Ik werd opgevangen door de verpleegkundige die mij nog wat uitleg gaf en een aantal dingen met me doornam. Rond 10:30 uur werd ik naar de verkoeverkamer gebracht waar mijn infuus geprikt werd en Frans kwam aftekenen. Daarna ging ik naar de OK. Daar liet Frans mij de protheses zien en vroeg of dit de afgesproken maar was ter controle. Na ongeveer een uur was ik weer terug op de uitslaapkamer waar ik werd opgevangen door de operatieassistenten. Daar kon ik het resultaat meteen zien en ik werd gelijk emotioneel omdat ik het meteen al super mooi vond. Al gauw mocht ik weer terug naar mijn eigen kamer. Daar kreeg ik wat te eten en drinken en medicatie tegen de pijn. Soms dan had ik iets nodig of had ik een vraag en dan kon ik gewoon op de bel drukken en kwam er een verpleegkundige naar me toe om me te helpen. Ik ben tot 17:00 in de kliniek gebleven. Ik voelde mij echt goed en ging al snel zelfstandig plassen. Om 5 uur kwam Frans nog even langs en toen mocht ik naar huis.



Een dag na mijn ontslag belde praktijk Gabriels mij op om te vragen hoe alles was gegaan en hoe ik me voelde. We hebben toen gelijk een controle afspraak gemaakt. Over twee dagen heb ik mijn controle afspraak.

A
Anonieme gebruiker

Kliniek: Kliniek Heyendael

Specialist: Frans Straten (Plastisch Chirurg)

Behandeling: Borstvergroting

Beoordeling verschillende onderdelen

  • 9,0Telefonische bereikbaarheid
  • 9,3Klantvriendelijkheid
  • 10Het consultgesprek
  • 9,5Deskundigheid medische staf
  • 10De behandeling
  • 8,6Persoonlijke service
Anonieme gebruiker beveelt deze kliniek aan

05 juli 2014

Plan vrijblijvend een consult in

  • Vraag een vrijblijvend consult aan, dit kost je dus niets
  • Kies een datum en behandeling
  • De kliniek neemt contact met je op om het consult in te plannen

Vergelijkbare beoordelingen van Kliniek Heyendael

82
15 februari 2024 Borstvergroting
“ Beoordeling Kliniek Heyendael (Behandeling: Borstvergroting) ” L

Klantvriendelijke kliniek met kennis en ervaring over de behandeling. Ook de nazorg is erg netjes.

10
15 maart 2024 Borstvergroting
“ Beoordeling Kliniek Heyendael (Behandeling: Borstvergroting) ” Sanne

Ruimte voor alle vragen, erg vriendelijk personeel.

10
15 februari 2024 Borstvergroting
“ Beoordeling Kliniek Heyendael (Behandeling: Borstvergroting) ” Anonieme gebruiker

Ik ben heel erg blij met het resultaat. Iedereen is erg vriendelijk en heel erg behulpzaam. Voor vragen kun je altijd terecht. Top kliniek.