Ervaring bij Visus Oogkliniek
Beoordeling Ooglaseren
“Beoordeling Visus Oogkliniek (Behandeling: Ooglaseren)”
Na grondig vooronderzoek besloten om mijn ooglaserbehandeling te laten doen door Visus Rotterdam. Zeker geen spijt van gehad en zoals zoveel mensen tot de conclusie gekomen dat ik dit jaren eerder had moeten doen! wat een gemak heb je ervan.
De dag van de behandeling verliep vrij soepel en op tijd. De dag erna voor de nacontrole echter niet. Na anderhalf uur wachten maar even naar de receptie gelopen om te vragen of het nog erg lang ging duren. Ze hadden 's morgens wat vertraging opgelopen dus de middag afspraken waren allemaal verschoven. Het had handig geweest dat ze dat even gemeld hadden, of telefonisch of in de wachtruimte. Nu keek iedereen elkaar aan van: wat duurt het toch lang, wat is er aan de hand. Mijn vraag werd door de dames van de receptie met ongeloof ontvangen. Maar nog geen 10 minuten later kon ik toch gezien worden door een oogarts.
Gedurende de anderhalf uur wachttijd kon men in de wachtruimte elk woord dat (telefonisch) gewisseld werd tussen de dames van de receptie en de (toekomstige) klanten worden gevolgd. Ik vond de benadering van de receptie richting de (toekomstige) klanten niet echt klantvriendelijk. Een cursusje zou geen overbodige luxe zijn.
Over het geheel ben ik zeer tevreden over de werkwijze en behandeling van Visus, zeker wel aan te raden.