Ervaring bij Care Clinic Cosmetic Surgery

Beoordeling Borstvergroting

77

“goede service, goed bereikbaar, eerlijkheid, wel wat verbeter punten wtb consult gesprek”

4 jan:
Vandaag een gesprek met Diana Gabriels van kliniek Gabriels in Barendrecht voor een borstvergroting.
Op de afspraak vraagt Diana aan ons of wij even willen wachten want ze moet naar het toilet en even wat eten.
Een half uur later komt ze terug en stelt ze wat vragen zoals waarom ik daar ben en wat ik graag wil.
Ze vult wat gegevens in op de ipad in het nieuwe systeem wat ze hebben geeft ze aan.
Ze meet mijn bloeddruk en vroeg naar mijn lengte en gewicht.
Daarna legde een klein beetje uit over de papieren die ik moet ondertekenen en vraagt mij of ik ze wil ondertekenen.
Ik zou die papieren en de offerte dezelfde avond nog in mijn mail hebben. Dit was echter niet het geval en ik heb er de volgende dag zelf achteraan gemaild en kreeg ze oen alsnog via de assistente in mijn mail.
Toen dat allemaal klaar was ging ze naar mijn borsten kijken en ik kreeg een bh om en een vulling 500 cc. Dat zou het wel kunnen worden gaf ze aan.
Daarna maakten ze wat foto's. En kon ik me weer omkleden.
Er werd een afspraak ingeplant bij de arts op 9 januari en de operatie op 13 januari.
Wij vonden het een rommelig gesprek maar het is voor haar dagelijks werk dus zal dat het wel zijn dachten we.

9 jan:
Vandaag een gesprek met de arts P. Gabrietz.
Wij hebben dit gesprek als niet erg prettig ervaren.
Dat kwam omdat de arts door bleef gaan over het feit dat wij rookten.Hij wilde zelf de operatie anders verzetten maar daar waren wij het niet mee eens en vonden het ook slecht dat Diana het in het gesprek op 4 januari niet besproken had met ons over het roken.
Uiteindelijk afgesproken dat ik zou stoppen met roken en dat de operatie op 13 januari gewoon doorging omdat wij alles al geregeld hadden.
En omdat hij voor ons een patiënte had waar het niet goed mee ging dus zijn frustratie daarover nam hij mee in ons gesprek voor ons gevoel.
Ik had via de mail een vragenlijst gekregen die ik moest invullen.
Die vragen gingen over lengte,gewicht, roken, drugs en drank gebruik en allergieën.
De enige vraag die me gesteld werd was of ik allergisch ergens voor was en of ik rookte. Meer werd er niet gevraagd en dat verbaasde ons gezien ik ook had ingevuld dat ik recreatieve een avondje drugs gebruik en bijna niet drink maar daar is echter het hele traject niet om gevraagd.
Toen hij naar mijn borsten keek was hij erg eerlijk en dat waar derde we.
500cc was teveel gaf hij aan. Hij dacht aan 350cc,375cc of 400cc.
Daar gingen we mee akkoord.
En hij gaf aan dat er naar het herstel misschien een borstlift nodig was.
Naar het gesprek met gesprek met dokter Gabrietz moesten we naar zijn assistente en die ging nakijken of alles was ingevuld en of de betaling binnen was.
Ook bij haar werd mijn lengte en gewicht niet nagekeken en dat verbaasde ons.
Ik zat aangeslagen door het gesprek in de auto terug naar huis maar de operatie zou doorgaan.

13 jan:
De dag van de operatie en we moesten ons om 8.15 uur melden bij een de ok van de Eyekliniek in Amsterdam.
Wij waren er om 7.45 uur en er was nog niemand.
Om 8.00 uur zagen we een assistente die ook stond te wachten.
Om 8.15 uur kwam de eerste arts (annesiset) en de 2 andere assistentes en konden we naar binnen en moest alle nog klaar gezet worden en klaargemaakt worden. Tussen die tijd en 8.30 uur kwamen dokter Gabrietz en andere mensen binnen lopen.
Dokter Gabrietz kwam al gelijk binnen met ‘Goedemorgen ,degene die roken kunnen gaan’ waarop mijn antwoord was dan mag ik blijven en toen werd er niets gezegd.
Om 8.45 uur werd ik opgehaald door dokter Gabrietz en een assistent en mocht ik meelopen. Mijn vriend moest in de wachtkamer blijven. Dit vond ik niet fijn.
In een kamer kon ik me omkleden en werd me gevraagd hoe het met me was en werden mijn borsten afgetekend.
Vanaf dat moment waren ze allemaal zorgzaam voor me en dat was wel fijn.
Daarna mocht ik mee naar de ok.
Daar op bed liggen kreeg ik zuurstofplakkers en werd er door de annesist een infuus aangebracht. Dit lukte hem tot 2x niet en dat lag niet aan mijn aderen maar aan hem zei hij.
Zijn collega nam het over en die lukt het wel gelijk om een infuus aan te brengen.
Daarna kreeg ik een antibiotica kuur toegediend en vroeg dokter Gabrietz alle gegevens nog na en of het nog goed ging en of ik er klaar voor was.
Toen werd ik in slaap gebracht en werd om 10 uur wakker op de uitslaapkamer.
IK was snel goed wakker, wilde eten en drinken en naar het toilet.
Die man en de assistente op de uitslaapkamer waren ook erg zorgzaam en kletsen gezellig met me.
Mijn telefoon werd gehaald bij mijn vriend en later mocht mijn vriend ook even komen om te kijken hoe het ging.
De annesisit en dokter Gabrietz kwamen kijken hoe het ging en ik kreeg via de mail een recept voor pijnstillers. Er was 375cc in beide borsten geplaatst.
Van dokter Gabrietz moest ik nog een uur blijven maar van die man en de assistente op de uitslaapkamer mocht ik naar huis omdat ik zo goed wakker was.
Dat was wel erg fijn.
Dokter Gabrietz zou me die avond nog bellen maar dat was niet gebeurd.

14 jan:
Vandaag hebben de assistente van de kliniek en dokter Gabrietz me gebeld.
Er werd gevraagd hoe het met me was en nog wat uitleg gegeven door dokter Gabrietz dat de zwelling en pijn die er is met een paar dagen moet afnemen.
Als er iets is kan ik hem ten alle tijden benaderen dus dat is wel fijn om te weten.
3 feb staat de controle afspraak en dan gaan de hechtingen eruit.

16 jan:
De zwelling en de pijn nemen inderdaad af en ik de pijnmedicatie is al geminderd.
Mijn borsten zien er mooi uit.
Ben wel benieuwd hoe het over een paar weken is.

Al met al met ik erg blij met mijn borsten maar zijn er voor de kliniek in onze beleving wel wat verbeter punten.
De kortingsbonnen die bij mijn besteld bhs zaten waren al niet meer geldig.

Die zijn op een rijtje:
-Afspraken die per mail bevestigd worden. De naam van de arts of consulent erbij vermelden met wie de afspraak is.
-Patiënten wegen en meten bij 1 van de afspraken
-Een gesprek met de annesist voor de operatie datum om alles te bespreken ivm de narcose
-Zorgen dat alles klaar is en iedereen op tijd is voor de afspraak met de patiënt
-Patiënten beter informeren in het eerste gesprek over het verdere verloop van het traject
-Vragenlijsten die patiënten online invullen uitgebreid doornemen met patiënt
-Kortingsbonnen beter in de gaten houden die aan patiënten mee worden gegeven ivm de geldigheidsduur. Dit is inmiddels opgelost
-Als een bestelling vertraagd is patiënt daarvan op de hoogte houden



A
Annemiek

Beoordeling verschillende onderdelen

  • 9,0Telefonische bereikbaarheid
  • 8,0Klantvriendelijkheid
  • 5,0Het consultgesprek
  • 8,0Deskundigheid medische staf
  • 8,0De behandeling
  • 8,0Persoonlijke service
Helaas zijn de cijfers momenteel niet beschikbaar
Annemiek beveelt deze kliniek aan

18 januari 2019

Aanbevolen klinieken in de buurt

Vind aanbevolen klinieken in jouw stad

Hulp nodig bij het vinden van de juiste kliniek?

In 3 stappen helpen onze experts je verder