Ervaring bij Polikliniek de Blaak Tilburg

Beoordeling Ooglidcorrectie

83

“GEWOON GOED vwb intake, voorlichting, behandeling en nazorg”

De Blaak heeft professioneel, deskundig en op-je-gemak stellend personeel
De Blaak is 24*7 beschikbaar bij problemen en geeft goede voorlichting
De Blaak geeft aan dat koelen (met name de eerste dag na de operatie) belangrijk is, ik heb dat de eerste 12 uur elk 1/2 uur gedurende 5 min gedaan, met doperwten in plastic zakjes uit de koelkast (dus niet te koud) en deze zakjes vormen zich goed naar je gezicht en werken daarom effectief

L
Lambert

Beoordeling verschillende onderdelen

  • 7,0Telefonische bereikbaarheid
  • 8,0Klantvriendelijkheid
  • 9,0Het consultgesprek
  • 9,0Deskundigheid medische staf
  • 8,0De behandeling
  • 8,0Persoonlijke service
Lambert beveelt deze kliniek aan

06 mei 2024

Vergelijkbare beoordelingen van Polikliniek de Blaak Tilburg

98
12 december 2020 Ooglidcorrectie
“ Medische behandeling perfect uitgevoerd ” Mari

Afspraken zijn correct nagekomen, ooglidcorrectie goed uitgevoerd. Naconttole goed. Kortom perfecte organisatie om uw behandeling uit te voeren!

99
15 april 2020 Ooglidcorrectie
“ Prima ” Anonieme gebruiker

Het is een kleinschalige kliniek, persoonlijke benadering. Vriendelijke werknemers en kundige artsen. Ik voelde me op mijn gemak, zowel tijdens de…

89
11 december 2020 Ooglidcorrectie
“ Ben heel blij met m’n behandeling. Alleen met de Corona maatregelingen , is het niet zo gegaan zoals ik wilde ! ” Jeanne

Heel goed ontvangen, zeer lief personeel, en bezorgd!